Design af logo (layout)
Et logo sender et klart signal til kunder og samarbejdspartnere om virksomheden. Hvilke grundlæggende værdier indeholder virksomheden - hvad er dens kerneområder... hvad sælger den?

Retningslinier:
Logoet skal itage udgangspunkt i:
Virksomhedens kerneområder, værdier.
Det skal være enkelt og genkendeligt
Det skal fungere til både tryk og internet
Og det skal naturligvis 'fange' opmærksomhed!

Formater:

Til internet:
Jpg, png, gif, flash

Til tryk:
Eps (vektor), ai (vektor), psd, tiff

Den kreative process:
- er en kreativ process, mellem kunden og os. Ping-pong - til vi når det 'rigtige' resultat.

Sådan gør vi:
Vi samler stikord - med din hjælp... fortæl os hvad der beskriver din virksomhed. Har du en idé vi kan bygge videre på, er det super.

Hvad koster det?
Ikke en bondegår. Vi udarbejder nogle skitser: 2-3 stykker, og så pejler vi os ind på i hvilken retning vi skal arbejde. Det er struktureret - ofte kan vi klare det på 2-3 effektive timer, dvs. mellem 750 - 1.500 kroner.

Rettigheder:
Rettighederne efter udarbejdelse af logoet, tilfalder naturligvis kunden.

Se også Layout og kreativt oplæg